ALL-STAR KARAOKE
DV 29 DES // 00:00
ENTRADA 5E
DONACIÓ PER A CREU ROJA MANRESA
CONCERT SOLIDARI CREU ROJA MANRESA
Creu Roja Manresa i la Casa de la Música presenten a la KARAOKE ALL STAR per tal de recaptar fons per a la campanya Cap nen sense joguina, un preu simbòlic de l'entrada de 5 euros, que anirà destinat integrament a la Campanya de joguines per adquirir joguines noves.
ALL-STAR KARAOKE
La ALL STAR KARAOKE band és un grup de versions amb un repertori en constant evolució que ofereix fins a 120’ d’espectacle dinàmic, festiu i amb vocació 100% popular on el públic pren el micròfon, participa i disfruta tant des de la pista de ball com des de la tarima.
El grups és una perfecta locomotora integrada per músics de primera que militen a formacions punteres del panorama musical nacional com La Troba Kung Fu, Gertrudis, Los Manolos, Sindicato del Riff...
La fiabilitat del repertori de la ALL-STAR KARAOKE BAND es basa en dos conceptes: la popularitat de totes les peces escollides i una renovació constant basada en les peticions populars. El repertori sempre està plagat de hits innoblidables de tota la vida i incorpora sempre a la vegada els hits del moment. El resultat és un set-list de peces de tots els estils i èpoques, amb el caràcter festiu i popular i la també la qualitat com a elements transversals.
Els seus drets en joc A Creu Roja Joventut estan convençuts que el joc és una de les vies més útils per a la difusió de qualsevol proposta educativa i pedagògica. Per tant inverteix tots els esforços per tal que a l'època més significativa de la joguina durant l'any, per Nadal, cap infant es quedi sense rebre un joc o joguina pertinent, que reforci l'evolució natural.
Enguany s'ha decidit enfocar la campanya de joguines entorn al missatge recollit en l'article 31 de la Convenció dels Drets de l'Infant. Aquest article reflecteix que "el nen té dret al esplai, al joc i a participar en les activitats artístiques i culturals". Per això s'ha escollit el lema Els seus drets en joc, fent ús d'un joc de paraules que ens permet cridar l'atenció sobre la vulneració d'un dels drets bàsics de la infància. La importància d'aquest enfocament porta a convertir aquest lema a la base de futures campanyes, convertint-se així en la marca que Creu Roja Joventut vol imprimir en el projecte.
En aquests moments, i des de que va començar la crisi, moltes persones han perdut la seva feina, i això ha provocat un creixement de pobresa extrema en moltes famílies. Moltes d'aquestes famílies demanen ajuda als serveis socials i a entitats humanitàries. A més, ens trobem amb un canvi de dinàmiques familiars, el que ha suposat durant els últims tres anys un canvi del perfil dels usuaris i usuàries beneficiaris i beneficiàries de la Campanya. Tot i així, no es pot oblidar que la situació més greu és d'aquelles famílies que ja vivien sota el llindar de la pobresa als quals la situació s'ha agreujat.
En moments de crisis, els infants que viuen en situació de pobresa o d'exclusió social es troben davant d'una situació de pèrdua d'oportunitats (menys salut, menys èxits educatius, pitjors condicions d' habitatge, relacions socials deteriorades, més exposició a la violència), i davant d'una societat menys capaç i menys cohesionada. És per això que des de Creu Roja Joventut creu oportú activar tots els recursos necessaris per a incidir en la millora d'aquesta situació.
Des de Creu Roja Joventut, fa anys que aposten per cobrir les necessitats dels infants, segons la font de l'observatori s'ha pogut saber que el 2010 van rebre jocs i joguines un 46,2% dels usuaris i usuàries de Creu Roja i un total 13.840 infants de tot Catalunya (dada total usuaris/àries campanya 2010). Aquesta dada demostra que de l'any 2009 (11.303) al 2010 ( 13.840) hi va haver un increment del 18,31% d'usuaris i usuàries. Passant a increment molt més significatiu a l'any 2011 (17.604) un 24,51% més d'infants i finalment respecte l'any 2012 es pot observar un augment del 20% amb 21.832 infants atesos.
Al 4t estudi de l'Observatori de Vulnerabilitat de la Creu Roja L'impacte de la crisi en la infància i l'entorn escolar, s'ha pogut detectar que 5 de cada 10 infants atesos no es poden permetre joguines a l'aire lliure (bicicletes, patins, etc.) i 6 de cada 10 no realitzen activitats de lleure.
Com a organització, Creu Roja Joventut ha de proposar accions i donar respostes socials a aquesta greu crisis econòmica. Per tant, és ara, més que mai que es fa una crida social a la solidaritat i la tolerància per a que tots els infants rebin una joguina amb la que desenvolupar les seves capacitats i habilitats al·ludint al valor pedagògic d'aquesta.
El grups és una perfecta locomotora integrada per músics de primera que militen a formacions punteres del panorama musical nacional com La Troba Kung Fu, Gertrudis, Los Manolos, Sindicato del Riff...
La fiabilitat del repertori de la ALL-STAR KARAOKE BAND es basa en dos conceptes: la popularitat de totes les peces escollides i una renovació constant basada en les peticions populars. El repertori sempre està plagat de hits innoblidables de tota la vida i incorpora sempre a la vegada els hits del moment. El resultat és un set-list de peces de tots els estils i èpoques, amb el caràcter festiu i popular i la també la qualitat com a elements transversals.
Els seus drets en joc A Creu Roja Joventut estan convençuts que el joc és una de les vies més útils per a la difusió de qualsevol proposta educativa i pedagògica. Per tant inverteix tots els esforços per tal que a l'època més significativa de la joguina durant l'any, per Nadal, cap infant es quedi sense rebre un joc o joguina pertinent, que reforci l'evolució natural.
Enguany s'ha decidit enfocar la campanya de joguines entorn al missatge recollit en l'article 31 de la Convenció dels Drets de l'Infant. Aquest article reflecteix que "el nen té dret al esplai, al joc i a participar en les activitats artístiques i culturals". Per això s'ha escollit el lema Els seus drets en joc, fent ús d'un joc de paraules que ens permet cridar l'atenció sobre la vulneració d'un dels drets bàsics de la infància. La importància d'aquest enfocament porta a convertir aquest lema a la base de futures campanyes, convertint-se així en la marca que Creu Roja Joventut vol imprimir en el projecte.
En aquests moments, i des de que va començar la crisi, moltes persones han perdut la seva feina, i això ha provocat un creixement de pobresa extrema en moltes famílies. Moltes d'aquestes famílies demanen ajuda als serveis socials i a entitats humanitàries. A més, ens trobem amb un canvi de dinàmiques familiars, el que ha suposat durant els últims tres anys un canvi del perfil dels usuaris i usuàries beneficiaris i beneficiàries de la Campanya. Tot i així, no es pot oblidar que la situació més greu és d'aquelles famílies que ja vivien sota el llindar de la pobresa als quals la situació s'ha agreujat.
En moments de crisis, els infants que viuen en situació de pobresa o d'exclusió social es troben davant d'una situació de pèrdua d'oportunitats (menys salut, menys èxits educatius, pitjors condicions d' habitatge, relacions socials deteriorades, més exposició a la violència), i davant d'una societat menys capaç i menys cohesionada. És per això que des de Creu Roja Joventut creu oportú activar tots els recursos necessaris per a incidir en la millora d'aquesta situació.
Des de Creu Roja Joventut, fa anys que aposten per cobrir les necessitats dels infants, segons la font de l'observatori s'ha pogut saber que el 2010 van rebre jocs i joguines un 46,2% dels usuaris i usuàries de Creu Roja i un total 13.840 infants de tot Catalunya (dada total usuaris/àries campanya 2010). Aquesta dada demostra que de l'any 2009 (11.303) al 2010 ( 13.840) hi va haver un increment del 18,31% d'usuaris i usuàries. Passant a increment molt més significatiu a l'any 2011 (17.604) un 24,51% més d'infants i finalment respecte l'any 2012 es pot observar un augment del 20% amb 21.832 infants atesos.
Al 4t estudi de l'Observatori de Vulnerabilitat de la Creu Roja L'impacte de la crisi en la infància i l'entorn escolar, s'ha pogut detectar que 5 de cada 10 infants atesos no es poden permetre joguines a l'aire lliure (bicicletes, patins, etc.) i 6 de cada 10 no realitzen activitats de lleure.
Com a organització, Creu Roja Joventut ha de proposar accions i donar respostes socials a aquesta greu crisis econòmica. Per tant, és ara, més que mai que es fa una crida social a la solidaritat i la tolerància per a que tots els infants rebin una joguina amb la que desenvolupar les seves capacitats i habilitats al·ludint al valor pedagògic d'aquesta.